To ile kosztuje strona firmowa, landing page czy one pager zależy głównie od zakresu prac graficznych, programistycznych i innych prac i usług dodatkowych. Widełki cenowe mogą być bardzo szerokie i jeśli nie porównujemy ofert o takim samym zakresie prac różnica cen może być bardzo duża.
Ponieważ utworzenie strony to tylko jeden z elementów koniecznych do promocji firmy i pozyskiwania klientów, zawsze staramy się doradzić optymalny zakres prac, tak aby budżet został optymalnie zainwestowany nie tylko w stworzenie strony ale również na inne działania - optymalizację SEO, pozycjonowanie, Content Marketing czy kampanie PPC i działania na Facebooku.
Wszystkie te działania są niezbędne do promocji i pozyskiwania klientów i należy mieć na uwadze, że utworzenie strony nie wystarczy aby zdobywać klientów.
zakresu prac graficznych - np. modyfikacja kolorystyczna istniejącego szablonu, stworzenie indywidualnego projektu graficznego
skomplikowania szablonu i ilości widoków do kodowania
zakresu i złożoności oferty - rodzaju produktów w ofercie, sposób ich prezentacji
zakresu prac programistycznych - zastosowanie rozwiązań standardowych lub tworzonych indywidualnie
zakresu wykorzystania efektów dynamicznych
ilości wersji językowych i obsługiwanych domen
zakresu prac dodatkowych - zakres optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO), tworzenie i import treści, optymalizacja konwersji
W przypadku prostych stron firmowych polecamy wykorzystanie standardowego szablonu, który może zostać dostosowany do potrzeb - kolorystycznie oraz z modyfikacjami. Może zostać wykorzystany nasz szablon lub szablon komercyjny zakupiony na potrzeby projektu.
Do tworzenia tego typu stron wykorzystujemy popularne narzędziaj jak CMS Wordpress oraz Wirtualizer EMS.
Cena wykonania prostej strony firmowej: od 2.500 zł netto
W przypadku firm które dysponują większym budżetem na stronę oferujemy stworzenie strony z indywidualnym szablonem oraz projektem szytym na miarę. Taka strona powstaje w wyniku analizy danych np. ruchu na dotychczasowej stronie, wizji klienta oraz przede wszystkim celów jakie stawiane są serwisowi. W większości przypadków nadrzędnym celem strony jest konwersja czyli głównie pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
Oferujemy strony firmowe z katalogiem produktów / usług z możliwością rozwoju o dodatkowe moduły e-commerce.
Cena zaawansowanej strony firmowej: od 5.000 zł netto
Pakiet Min | Pakiet Standard | Pakiet Mega |
Prosty landing page zawierający kilka sekcji informacyjnych o różnym układzie i prosty formularz CTA.
|
Najbardziej rozbudowany pojedynczy landing z indywidualnym projektem graficznym. Elementy landingu:
|
Możliwość tworzenia i zarządzania wieloma landingami w ramach jednej platformy. Każdy landing może być obsługiwany w ramach jednej domeny lub osobnych domen. Przykłady:
https://konkurs.aelia.pl |
Prace wdrożeniowe obejmują:
|
Prace wdrożeniowe obejmują:
|
Prace wdrożeniowe obejmują:
|
Możliwość wdrożenia |
Możliwość wdrożenia |
|
System CMS | System CMS | System CMS |
1 wersja językowa w cenie |
1 wersja językowa w cenie |
dowolna ilość wersji językowych |
Integracja z Mailer Lite Eksport kontaktów do CSV |
Integracja z Mailer Lite |
Integracja z Mailer Lite, Frash Mail, Get Response i inne |
Hosting - 6 mc gratis Certyfikat SSL w cenie |
Hosting - 6 mc gratis Certyfikat SSL w cenie |
Hosting - 6 mc gratis Certyfikat SSL w cenie |
Opracowanie tekstów 50 zł netto / 1000 znaków |
Opracowanie tekstów 50 zł netto / 1000 znaków |
Opracowanie tekstów 50 zł netto / 1000 znaków |
|
|
Cena: od 5.000 zł netto (jednorazowo) |