Jeśli dopiero zaczynasz reklama Google Ads pozwoli od razu docierać do klientów. Zanim Twoja strona będzie odpowiednio wysoko w wyszukiwarce żeby generować darmowe wizyty może upłynąć kilka miesięcy. Proces pozycjonowania wymaga czasu i bez względu na ilość pracy jaką włożysz w tworzenie treści i pieniędzy w płatne pozycjonowanie - nie da się przyspieszyć tego procesu, a próbując można narobić sobie więcej szkody niż pożytku.
Jeśli Twoja firma jest na rynku od dłuższego czasu reklamy Google Ads mogą być doskonałym uzupełnieniem innych działań marketingowych. Dzięki reklamom możesz docierać do użytkowników na każdym etapie Twojego lejka sprzedażowego, jak również do osób, które już są Twoimi klientami. Możesz nie tylko sprzedawać ale też kreować swój wizerunek, budować zaufanie, co dla każdej marki jest nie do przecenienia.
Rozwiń więcej
Zwiń