Reklamy Google Ads

Google Ads to najbardziej skuteczny sposób zdobywania klientów dostępny od zaraz. Może być również najtańszym sposobem, ale wymaga to nie tylko optymalizacji kampanii ale również Twojej strony docelowej.

Dlaczego Google Ads

Nasi klienci

Nasza oferta

Reklamy Google - strony firmowe

Oferujemy obsługę kampanii Google Ads dla stron firmowych o różnym profilu działalności - handlowym, usługowym i produkcyjnym. Pomożemy Ci skutecznie pozyskiwać klientów na każdym etapie rozwoju Twojej firmy nawet jeśli nie dysponujesz dużym budżetem.

Jeśli dopiero zaczynasz to oczywiste, że nie posiadasz dużego budżetu na reklamę. Ale zupełnie bez reklamy możesz mieć problem z pozyskiwaniem klientów. Aktualnie Google Ads jest najtańszym sposobem pozyskiwania klientów praktycznie w każdej branży. Jeśli eksperymentujesz z innymi kanałami to prawdopodobnie niepotrzebnie przepalasz swój budżet reklamowy. Żaden inny kanał nie da takiego ROAS jak Google Ads. No chyba, że masz własną (nie kupioną) bazę mailingową, a w niej potencjalnych klientów.

Jeśli ktoś mówi, że jego kampanie Google Ads nie dostarczają mu leadów, czyli potencjalnych klientów, to jest na to tylko jedno wytłumaczenie - jego strona jest naprawdę fatalnie zrobiona. O tym jak działamy przeczytasz niżej.
Rozwiń więcej
Zwiń

Reklamy Google - sklepy

Dla sklepów internetowych kampanie w Google Ads to konieczność. Przede wszystkim kampanie produktowe obsługiwane w Google Merchant w oparciu o regularnie aktualizowany feed produktowy. Trudno nam wyobrazić sobie dobrze prosperujący e-commerce, który nie korzysta z reklam produktowych w Google Ads.

Wiele osób twierdzi, że Google Ads nie sprzedaje, że tylko przepalają swój budżet nie generując przychodów. Wierzymy, że tak może być, ale wina nie leży w Google Ads. Przyczyn słabej skuteczności należy poszukać w innym miejscu - bezpośrednio w sklepie internetowym, w którym mogą pojawiać się problemy techniczne lub związane z interfejsem. Kolejnym miejscem jest sama oferta - kiepskie zdjęcia, nieprecyzyjne informacje i opisy, brak niezbędnych informacji oraz w reputacji marki, czyli działania w social media, otrzymane opinie lub ich brak. To tylko kilka najważniejszych obszarów, które należy przeanalizować.

Google Ads sprzedaje bardzo dobrze, w wielu przypadkach dużo lepiej od kampanii Facebook Ads, ale trzeba nie tylko zoptymalizować same kampanie ale również wszystko co związane jest ze sprzedażą online.
Rozwiń więcej
Zwiń

Kontakt

Zapytaj o bezpłatną wycenę

porozmawiajmy o Twoim biznesie